zondag 4 september 2016

Knellend kader

.

In het BD van afgelopen vrijdag waarin het over keuzes maken gaat, kwam ik het zinnetje "het eindelijk breken met een knellend kader" tegen. En dat is precies wat er aan de hand is met mij nu. 



Daar volgen hoogstwaarschijnlijk keuzes uit. Keuzes die mijn leven misschien ingrijpend zullen veranderen. 

In ieder geval heb ik besloten om een aantal maanden uit mijn alledaagse leven te stappen en de pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te ondernemen. 

Ik begin in  zuid -Frankrijk.



Ik hoop dat het me lukt om ook tijdens deze tocht cartoons te blijven maken. Misschien over mijn innerlijke reis. Misschien over mijn uiterlijke reis.

Maar afhankelijk van hoe het mij zal vergaan tijdens het lopen en omdat ik mezelf niet vast wil pinnen op een vaste produktie, en ook niet weet of ik makkelijk toegang heb tot WIFI, kan ik niet verzekeren dat er elke week een cartoon van mij zal verschijnen op dit blog.



Ik vertrek over twee weken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten