zondag 2 augustus 2015

Echte boeddhistische kunst


  1. Léon zegt:



    Is de tekst ook onderdeel van het kunstwerk?


    • Nic  zegt:


      Ik denk het wel.Hoe kun je anders de vraag stellen ?


    • Marja  zegt:

      Grappig, ja, ik had het niet zo bedoeld dat de tekst onderdeel van het kunstwerk was. Maar het kan wél, en het maakt de cartoon net even anders. Je kunt het dus zien zoals je wilt, op welke manier dan ook..


      • Djana  zegt:   

        Prachtig, moooooiii…., goh wat goed allemaal, niet te ervaren en zo grappig…….


      • nic  zegt:

        Horen de reacties ook bij het kunstwerk en het scherm waarop ik het zie en degene die ziet en de omgeving waar die zich bevindt ?
        Zó is àlles een kunstwerk zonder begin óf einde.
        Fantastisch !
        ;-)


  2. Sjoerd zegt:

    Zo ben ik in 2007 gestopt, een wit doek dat perfect leeg was en ik ook. Wellicht begin ik weer.
    Schilderen met wit op wit, titaandioxide of zinkwit of lucht, wat maakt het uit.
    Als het maar stroomt, vrij van alle kleuren en vormen en tegelijk bevat wit alles.
    Jouw tekening heeft mij getroffen en ik raad iedereen aan om het te proberen.
    Het is meditatie optima forma.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten